Stroom

Nu we het toch over stroom hebben. Recent hoorde ik – wachtend op mijn beurt
bij de plaatselijke kruidenier – het volgende, wat merkwaardige gesprekje tussen een klant (k) en de jongste bediende (jb):

k: Ik had graag een lamp van twintig watt
jb: Twintig wat?
k: Ja, twintig wat.
jb: Wat?
k: Twintig
jb: Maar twintig wat?
k: Ja, dat is genoeg.
jb: Wat twintig?
k: Ja, die bedoel ik.

jb: Ik haal er even de chef bij.

Tja.

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Stroom

  1. Kat zegt:

    Hehe, een mooie aftrap van je nieuwe blog! Een goed begin is het halve werk, laten we maar zeggen. Leuk dat je er zelf ook één bijhoudt. Mag ik een link toevoegen in mn Blogroll?

    • prakkie zegt:

      Hoi Kat,

      Tja goed voorbeeld doet goed volgen.
      Wat leuk dat je zoo reageert! En natuurljk leuk dat je mij wil toevoegen in je Blogroll. Is dat andersom ook akkoord?
      Hoewel je me in vormgeving, toepassing en vulling mijlen ver voor bent, dank ik je toch voor aanzet tot deze creativiteit. Ere wie ere toekomt!

      Ik ga nog een keer een gerechtje aan jou wijden, als dank.

      Dag

  2. Kat zegt:

    Haha, kijk maar uit, het is heel verslavend, dat bloggen. Je staat bij mij in de blogroll, andersom is natuurlijk ook akkoord! Ik kijk uit naar je nieuwe posts :D.
    En een gerecht aan mij gewijd? Wauw, ik voel me gevleid ;).

  3. Hahaha, wat een humor 😀
    (en ik neem ook maar eens een kijkje op je blog na je humoristische posts op Kat’s blog)

    • prakkie zegt:

      Beste xfestinalentex,

      Hartelijk dank voor bezoek en fijn dat je het leuk vindt! Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Maar let op: ik heb ook mijn serieuze kanten hoor (haha!). Nee, echt waar! 🙂
      Vind het ook leuk dat je een reactie hebt achter gelaten.

      Hartelijke groet!
      Prakkie

Geef een reactie

