Nieuw in de pannenhoek!

In de aanbieding: gietijzeren braadpan!

Komt dat zien!

En heb jij een helemaal te gekke pan, laat het weten!

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nieuw in de pannenhoek!

  1. finesse zegt:

    Nou nou nou Prakkie, jij pakt uit! Ik zit helemaal te watertanden bij de gerechten. Dat kerriegerecht lijkt me helemaal heerlijk. Maar nu ook een “Pannenhoek”. Toe maar! Heb al in eigen kast staan staren: over welke pan ga ik iets zeggen?, maar ik heb allemaal van dat blokker-blik dus niet zo spannend. Ben er ondertussen wel achter dat wat soms als ge-wel-di-ge pan wordt aangeprezen in de folder, gewoon een rotding blijkt te zijn. Ben wel eens met een pan naar de winkel teruggegaan. Bleek die geweldige dikke bodem na een half jaar losgelaten te hebben… Ja ja. Eén keer raden: had ik hem natuurlijk helemaal verkeerd gebruikt… En dat commentaar dan van zo’n knot, type directrice meisjeskostschool. Mijn geluk was dat het op dat moment erg druk was in de winkel, dus ik heb me even hysterisch staan uitpakken (gespeeld, maar wisten zij veel!), dat iedereen het erg goed kon volgen. Chef Bwokker met stropdas scheef en het zweet op zijn voorhoofd de boel uiteindelijk gesust (die zag vast al een opruiend stuk in de krant met als gevolg winkel leeg), heeft me het geld terug gegeven en ik met bonkie de pokke-pan op de toonbank gekwakt, nog één keer luidkeels reagerend: HIER KOM IK DUS NOOOOIT MEER!!! Oo, ik heb nadien zo gelachen! Maar wel een rotpan hoor!
    Mooiste moment was dagen later: ik word in het winkelcentrum opeens aangeklampt door een mij onbekende dame die zegt “zo goed van u, dat u eens goed heeft gezegd wat en rotzaak het is, want ze verkopen gewoon troep”.
    Die had dus mijn toneelstukje gezien! Was dus wel overgekomen, zeg maar. Bingo!

    Ik denk nu: “Finesse for president!”
    Na een neger, nu een vrouw president van de USA!

    Yes I can 🙂

    Zo en nu maar weer verder met ramen lappen en snotneuzen! Haha!

  2. Prakkie zegt:

    Beste Finesse, what a story!

Geef een reactie

