Okke tussen dure lomboks.

Ik heb het eerder al gehad over de dure lomboks (rode pepers) in Indonesia. Oom Tjampoer wees me op een filmpje dat door AlJazeera (op YouTube) hier over gemaakt is op Bali. Hoewel bericht natuurlijk niet leuk was, was het wel geinig dat Okke, de broer van Toek, ook op het filmpje staat!

Kijk nou, Okke op TV!


In Perancak hadden ze het filmpje bekeken, maar doordat Okke opeens in beeld was en iedereen door het dolle heen was de inhoud van de rest van de reportage natuurlijk verloren gegaan. Pas bij een tweede en derde keer kijken was duidelijk waar het filmpje over ging. Maar steeds weer: Okke (die naar mooie dame kijkt!).

Leuk is dat ook het gebruik van de cobek te zien is waar ik het recent over had.
Kortom: bezienswaardig.

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 6. Balen op Bali? Nee hoor, zegt oom Tjampoer. en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

