Koopje!! Hahaha, wat een prijs!

Als dit geen verrassing is, weet ik het niet meer.

Ook zo’n fraaie set gietijzeren pannen willen hebben? Dan vlug naar de pannenhoek voor de aanbieding. Ja echt voor een volslagen waanzinnige prijs!

En je weet: wie het eerst komt…

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Koopje!! Hahaha, wat een prijs!

  1. finesse zegt:

    Jemig Prakkie, dit is echt ongelooflijk! Zoveel pannen voor zo’n lage prijs. Wat een vondst. Ik moet nu ook erg lachen, want snap nu dat je het zo lang spannend hebt gehouden. Ik dacht echt aan honderden euro’s en dan dingetje gratis of zo, maar dit slaat alles. Ik denk: hoe kan dat?
    Nou ik ga googlen en bestellen hoor. Lijkt me helemaal toppie om van die pannen te hebben. Ga ik misschien ook keukenprinses worden 😉 . Als mijn familie dan komt, maak ik een heerlijk gerecht in die stoere pan. Nou dat zal indruk maken. Dat weet ik nu al.

    Nou Prakkie, je hebt ons lang in het ongewisse gelaten, maar de verrassing is er niet minder om. Denk ook: jij ook boffen dat je de set nòg goedkoper wist te scoren. En dan ook nog bij een tuincentrum! daar kopen wij coniferen en zo, maar jij dus pannen…
    Ja dit is echt een vondst hoor.

    Groetjes van Finesse!

Geef een reactie

