Verse pannen! Nieuwe verse pannen!

En zo breidt de verzameling zich op dit blog uit. De pannenhoek raakt steeds meer gevuld.
De volgende gietijzerenpan uit de feestset wordt in het zonnetje gezet!

Volgende keer het sluitstuk en de (langverwachte) prijs! Kunnen jullie allemaal naar de winkel hollen, Finesse voorop!

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Verse pannen! Nieuwe verse pannen!

  1. finesse zegt:

    Hé hé Prakkie, niet de gek steken met mij hè 😉 , want jij hield je lezers wel erg aan het lijntje met jouw trouvaille. Maar feit is: als het echt een koopje blijkt te zijn sta ik ook bij de pannenboer hoor. Lijkt me helemaal geweldig zulke stevige pannen te hebben. Dag Blokker-blik, zeg maar.

    Ben benieuwd naar meer!

Geef een reactie

