Net als voorgaande jaren…

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!

Ik heb me toch weer een vrolijk Pasen!

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Net als voorgaande jaren…

  1. Brosje zegt:

    Dag Prakkie, Finesse heeft me al eens gewezen op jouw blog. Maar reageren is ook zo wat. Ik ben alleen niet zo van bloggen en sms en mailen en zo. Maar doe het nu maar toch, want zoals Finesse al zei, je hebt soms van die dolle dingen. Ik denk: hoe bedenk je het? Als ik Finesse spreek heeft ze het ook steeds over jou en prijst je blog aan. En dan zeg ik: jaha. Maar ik ben het ook zo weer vergeten. Dus nu ook maar eens serieus gekeken.
    Ik vind de foto’s mooi. En wat een gerechten. Ik vind koken best leuk, maar Joris en ik hebben geen zin uren in de keuken te staan. Maar veel recepten van jou zien er eigenlijk reuze makkelijk uit. Dus dat gaan we eens proberen.
    En voor de rest veel malle verhalen. Ik snap niet alle grappen hoor, maar dat heb ik altijd. Vind je wel heel creatief. We moeten eens afspreken. Ik heb een leuk nieuw project waar jij volgens mij best een bijdrage aan kan leveren. Goed?

    We spreken elkaar!

    Brosje

  2. Michelle zegt:

    Hoi Prakkie, even nog korte reactie. Ik reageer nu onder eigen naam hoor, want Maldeau doet daar zo moelijk over 😦 . Vond jouw paasbericht ge-wel-dig! Jij gelachen (ha ha ha), maar ik daardoor ook gelachen hoor. Wat een vrolijk pasen! Ja, zo kom ik die suffe dagen wel door. Nou ja, door mooie weer sowieso me niet zo druk gemaakt om allerlei familie-gedoe. Ik heb daar niet zo veel mee. Lekker gewandeld en genoten van de zon. Ik hoop jij ook.

    Groetjes,
    Michelle

Geef een reactie

