After all these years…

Acht om 8 4 mei
en vier op 5 mei

Acht op 4 mei
en vier op 5 mei

8 4 mei
en
4 5 mei.

8 4 mei
4 5 mei

“WE ZIJN BEVRIJD!!!!”

Ach knakworst, dat is al 66 jaar geleden!

Hûh?

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op After all these years…

  1. Brosje zegt:

    Hoi Prakkie,

    Ik was gisteren op het bevrijdingsfestival in Amsterdam. Druk druk druk! Ik dacht: wie weet zie ik jou weer! Weet je nog, vorig jaar: zoveel mensen, staan we daar ineens samen daar! Ja, dat was echt een mooi moment. Maar je nu niet getroffen. Was je wel in Adam? Puik feessie hoor. Joris en ik erg veel lol gehad.

    Ik vind de combinatie 8 4 en 4 5 mei een vondst! Jij zou het goed doen op een reklamebureau hoor. Maar ja, dat vind jij niets. Moeten we toch nog eens over babbelen. Je hebt een goede pen, zeg maar.
    Volgend jaar weer eens wat samen afspreken op 5 mei?

    Dag lieverd!

    Hoi!

  2. Max en Alex van Buuren zegt:

    Beste Prakkie,

    Mede namens mams: wat een geweldig idee!
    Die kan zo in een reclamecampagne.

    Wij zijn overigens blij dat die schreeuwer er dit keer niet bij was. Zo’n blamage vorig jaar: ik in mijn uniform met de schrik in de benen afgevoerd naar veiliger oorden, samen met Max en mams. Niet echt top voor mijn image. Wie zit er op een bange koning te wachten? Precies!
    Op weg naar A’dam hebben we dit keer wat zitten nagelkluiven in de blauwe bus. Maar achteraf nergens voor nodig. 🙂 Maar wat kunnen twee minuten dan lang duren. Voorgaande jaren een fluitje van een cent, maar nu kroooop het om.

    Oranje groeten!

  3. Prakkie zegt:

    Beste Koninklijke gasten, u zult wel begrijpen dat ik enigszins overvallen ben door uw bezoek. En dan overvallen in de positieve zin natuurlijk. En fijn dat dit keer een en ander goed is verlopen.
    Doet u uw moeder de groeten?

    Met de allerhoogste achting,

    Uw Prakkie

  4. Pingback: Koninklijk bezoek!!! | Prakkie

Geef een reactie

