Koninklijk bezoek!!!


Koninklijke belangstelling voor mijn 4 5 mei.
Ik ben zeer vereerd! Tis bijna net als een lintje.

Tja dat ze nu net mijn blog bezoeken…
Ach je moet maar zo denken,
(koninklijke) onderscheiding moet er zijn!

Ik denk: zou ik vanaf nu dan hofleverancier zijn?

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Koninklijk bezoek!!!

  1. finesse zegt:

    Jeetje, Prakkie! Wat overkomt je nou… Ik ben er helemaal stil van.
    Tjonge, wat een hoog bezoek. En ik denk: zullen ze je “1 mei bericht” ook hebben gezien? Nogal confronterend voor hen lijkt me zo.

    Ik moet echt even bijkomen. Prakkie hofleverancier…

    Van harte hoor!

  2. Prakkie zegt:

    Dank Finesse!
    Ja, ik zit er ook nog van te tutebollen hoor.
    Tis toch iets als: gaat de voordeurbel, staat daar toch zomaar dat stuk van een Maxima! En dinges.
    Want ja, zo voelt dat wel.

    Denk nu: misschien meer “blogleverancier” dan “hofleverancier”.
    Wat vind je?

    Groet!

  3. Michelle zegt:

    Nou nou Prakkie, das nog eens boffen! Max en Alex!

    Ik heb ze op koninginnedag nog gezien in Thorn.
    Mijn tante woont daar, dus dè gelegenheid erbij te zijn.
    Kben niet zo koningsgezind (zeg ik nu iets lelijks?), maar vond het leuk en in zekere zin indrukwekkend. Ja toch warm en collectief gevoel van saamhorigheid.
    Ja, ik weet dat klinkt klef, maar zo voelde het.

    Ja en je hebt gelijk, die Maxima steelt de show, zonder dat ze er ook maar enige moeite voor doet. Wat een uitstraling! Ja, die Alex boft maar.

    Nou joh, van harte met deze historische gebeurtenis!

    Groetjes!

  4. Pingback: Help!!! Wat eten we vandaag?!? | Prakkie

  5. Pingback: Nieuw logo | Prakkie

Geef een reactie

