100!

Hieperdepiep…
hieperdepiep…
hieperdepiep…

Prakkie jarig?

Nee m’n beste blogvrienden, jullie zijn jarig! Dit feestje is ingegeven door de honderdste reactie van jullie!

Hieperdepiep hoera!!!

Jaha, jullie hebben zoo enthousiast gereageerd, dat ik na nauwelijks 60 berichten sinds eind februari van dit jaar de 100ste reactie kan bijschrijven. En Finesse is het feestvarken: nummer 100 staat op haar conto. Zij mag de taart komen halen. Maar als al de andere belangstellenden ook komen, bak ik nog meer feesttaart, trek ik nog een fles of wat champie los en gaan we samen punten snijden en smullen en slobberen. En dan lekker lachen en terugkijken op… Met veel “weet je nog” en zo. Maar ook: voortuitblikken naar al de berichten die komen gaan. Van jullie en van mij.
Blogvrienden, dank!

Hè, wat is dit heerlijk! Want een beetje in je uppie in een hoekje gaan zitten bloggen zonder dat iemand het opmerkt is natuurlijk ronduit verdrietig. Maar met jullie enthousiaste belangstelling… Ja, daar glim ik van hoor, beste vrienden. Daar doe ik het voor!

Zo, einde toespraak.

Nu glas en taart heffen: PROOST!!!

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten. Bookmark de permalink .

2 reacties op 100!

  1. finesse zegt:

    Dat is een verrassing Prakkie! Voor jou (van harte gefeliciteerd!), maar ook voor mij!
    Dus ik zou zeggen: stuur die taart maar op, daar weten wij hier wel raad mee. Hij ziet er ook geweldig lekker uit. Knap gemaakt hoor! En dan trekken we er hier wel een fles champagne bij los en vieren samen met jou een feestje!
    Hieperdepiep!

    Groetjes,
    Finesse

  2. maldeau zegt:

    Hé Prakkie,

    Gefeliciteerd!
    Wat geweldig dat het zo storm loopt. Nu leveren Michelle en ik daar natuurlijk ook een bijdrage aan, maar dan toch! Maar het is ook steeds weer leuk jouw berichten te lezen hoor. Sterker: ik vergeet ook vaak te reageren…. Ja sorry. Dus ik probeer vanaf nu mijn leven te beteren. Maar ik beloof niets.

    En dat we naast die taart pissen is natuurlijk effe jammer (ik misgun mevrouw Finesse niets hè), maar wie weet zijn wij de prijswinnaars bij de 200 reacties! We gaan er aan werken.

    Proost!

Geef een reactie

