Nieuw logo

Beste blogvrienden, mag ik jullie allemaal hartelijk welkom heten!

Ja, het moest er eens van komen, vanuit de gedachten “een nieuwe lente een nieuw logo”, al is de lente al wel weer bijna voorbij, maar wie maalt er om een paar weken in het perspectief van de eeuwigheid? Precies! Hoogste tijd voor bezinning en restyling. Of aansluitend bij het thema van deze blog: verandering van spijs doet eten. Ramen en deuren open, laat het maar eens flink doorwaaien. Vandaar lieve mensen ((nu: bandje starten met tromgeroffel)), mag ik jullie bij deze presenteren:

“Prakkie new style!”

Tja ik geef toe, niet echt wereldschokkend.
Maar neem nog een glas champie, de bitterballen gaan zo rond (niet uit zichzelf natuurlijk, maar een gedienstige kelner zal aanstonds een en ander presenteren), het is FEEST! De scherpe lezers onder jullie hebben al gezien dat ik nu ook meer aansluit bij de al min of meer ingeburgerde huisstijl op Prakkie’s blog, want sinds het bezoek van ons kroonprinsenlijkpaar aan deze blog, was Prakkie al opgesierd met de feestelijke symbolen van hofleverancier, waarvoor ik de majesteit bij deze nogmaals har-te-lijk wil bedanken.
Bij deze dus: vaarwel oud logo, welkom nieuw!

En nu jullie er toch zijn, kijk rustig rond op de blog. Zijn er vragen, ik ben hier op het centrale punt beschikbaar. En neem gerust nog een hapje en een drankje, er is genoeg. Voor de kinderen is er een speelhoek, waar ze naar hartelust kunnen tekenen en schilderen. Straks komt er ijs! En er loopt een clown rond, maar die is niet uitgenodigd, dus houd hem in de gaten! 😦

In ieder geval allemaal hartelijk dank voor de komst en dank voor de felicitaties, bloemen en meer.

Ik zou willen afsluiten met een welgemeend: PROOST!

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Nieuw logo

  1. Brosje zegt:

    Prakkie, ik zou zeggen hieperdepiep. Vorig logo vond ik mooi, maar deze ook. Simpel, maar wel helder en in lijn met wat je steeds als afsluiting gebruikt als hofleverancier. En onderhand ben je wereldberoemd, dus goed idee je naam op deze manier te promoten.

    Vind overigens je berichten heerlijk gevarieërd. En veelal zo heerlijk tongue in cheek. Dat spreekt mij erg aan. Ik blijf je volgen hoor!

    Kus!
    Brosje

  2. Finesse zegt:

    Van harte Prakkie met je mooie nieuwe logo. Tja ik was vanmiddag helaas verhinderd bij de presentatie, maar anders was ik ook van de partij geweest hoor! Was het leuk, veel opkomst/belangstelling? Jouw bericht lijkt bijna een vernissage! Maar ja, laten we eerlijk zijn, jouw blog is onderhand ook een (bijna kunstzinnige) tentoonstelling! Ik volg jou met veel genoegen!

    Groetjes,
    Finesse

  3. maldeau zegt:

    Hé Prakkie, nieuw logo, maar toch vertrouwd beeld. Ik vind hem wel strak, zeg maar. En koninklijke allure!
    Mede namens Michelle van harte! Ik hoop dat je een leuke “vernissage” hebt gehad, zoals die mevrouw van hierboven het noemt.
    En: blijf vooral berichten!

    Ciao amigo!

  4. max en alex van buuren zegt:

    Beste Prakkie,

    Surfend over het www kwamen Alex en ik uw blog weer eens tegen. Wat een heerlijke berichen. En u blijkt het logo te hebben aangepast. Mooi hoor! En wij worden ook nog eens extra door u genoemd/geroemd (inclusief schoonmama!) en in het zonnetje gezet. Dank daarvoor.
    Dus toen dacht ik: ik laat weer eens een berichtje achter bij uwe Prakkie. We genieten erg van uw blog (ook schoonmama): we vinden u voorwaar dus een echte hofleverancier!

    Oranje groeten, ook van Alex en de meisjes!

    Max

    • Prakkie zegt:

      Koninklijke hoogheden en -heedjes (ik doel op de meisjes triple-A!),

      Wat fijn dat u bericht. Ik ben opnieuw zeer, zeer vereerd dat uwe hoogheden mijn blog vereren met een bezoek, maar ook dat u dat laat blijken door een berichtje. En dan ook zoo lovend. Dank! Zou op die manier iedere bezoeker willen oproepen een enkel woord achter te laten, want dat is zoo leuk, weten dat je blog leeft onder de lezers. Gelukkig geven de statistieken van bezoekcijfers aan dat ik dit niet helemaal voor boontjes doe, maar reactie stel ik echt geweldig op prijs.

      Doe uw (schoon)moeder de hartelijke groeten. Zo ook de meisjes en uw wederhelft.

      Ik kan bijna niet wachten tot u koningin Maxima bent. Mag ik dat nog even zeggen? En dinges dan koning.
      Maar wat een mooi beeld zal dat zijn… Gekroonde koningin

      Met de hoogste achting en bewondering,

      Uw nederige hofleverancier Prakkie

  5. Michelle zegt:

    Nou nou nou Prakkie, jij verkeert onderhand echt in de hoogste kringen! Dat is nog eens wat je noemt royale belangstelling. Boffen man. En dan van Maxima zelve nog wel. Een mooie zelfstandige en slimme vrouw. Wat je zegt: zou een mooie koningin zijn. En zo koningsgezind ben ik niet eens… Hoor mij nou!
    Als dit maar geen guillotine wordt op de dag des oordeels…. 😉

    Dag bofferd!

    Michelle

Geef een reactie

