Honderd!

Op Uw leeftijd bijna dag na dag een blog bijhouden, ja daar is in onze gemeente erg veel bewondering voor”, zegt de burgemeester, van oor tot oor glunderend van trots, alsof ie die prestatie zelf heeft geleverd.

Sorry burgemeester, de samensteller van deze blog is geen 100 jaar geworden, maar dit is de 100e blog van Prakkie”, fluistert de gemeentevoorlichter de burgervader toe, “en meneer is ook hofleverancier!

Nou ja, zo bedoelde ik het ook, alsof het een soort leeftijd is”, haspelt de burgemeester op gebruikelijke wijze, bestuurders eigen, de banaan alsnog recht.

Hoe dan ook: ik zou zeggen hofleverancier Prakkie, mn beste, van harte gefeliciteerd!

Woef!

O ja en natuurlijk ook uw huisgenoot Blaffie!

En dan nu taart!!!

En champagne!!!

En nog meer vuurwerk!!!

“Sjaak, de brand erin!”

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Honderd!

  1. Maldeau zegt:

    Prak man, van harte gefeliciteerd met dit jubileum! Wat een prestatie. Maar ook: we hebben van alle berichten genoten hoor. Geweldig! Ga zo door, we zien nu al uit naar nummer 101, 102 en meer.
    Op naar de duizend!

    Proost!

    Ciao amigo!

  2. Finesse zegt:

    Hieperdepiep Prakkie! Wat een feest! Maar ook: ik weet nog dat je begon, eind februari 2011.
    We zijn nu koud 4 maanden verder en dan je honderdste bericht. Ik vind het een hele prestatie hoor. Maar ook: om iedere keer weer zo creatief uit te pakken, met naast de dolle dingen ook serieuze berichten en heerlijke gerechten. Juist die diversiteit maakt jouw blog zoo leuk. Ja, ik heb er alle berichten van genoten.
    Ja, dit is een compliment

    Ik zie uit naar meer en meer!

    Dank voor alle leesplezier!

    Groetjes,
    Finesse

  3. Brosje zegt:

    Van harte gefeliciteerd beste Prakkie ( en Blaffie! 🙂 ).
    Ik zie dat ik niet de eerste ben. Het is nu net een soort van receptie. Maar dat past ook helemaal bij zo’n feestje. Man man, wat heb ik van al je berichetn genoten. En ga zo door hè, aan mij heb je een vaste klant hoor. Nee, een fan! Wanneer ga je foto’s uitdelen met handtekening? 🙂

    Prakkie mn complimenten, dat je in je drukke bestaan nog kans ziet ons dag na dag op te vrolijken met je heerlijke berichten. Ik hoop er nog veel meer van te mogen lezen.

    Kus!
    Brosje

  4. Kat zegt:

    Wauw, 100 alweer, gefeliciteerd! Op nog vele inspirerende en amuserende verhalen en recepten!

  5. Michelle zegt:

    Dikke kus voor jou Prakkie! Sluit me helemal aan bij woorden van Maldeau en de anderen. Het is iedere dag weer zo’n feestje jouw bericht te lezen. Maar ook: jammer als er een dag geen nieuw bericht staat… Maar dat moet je positief zien lieve vriend: zo zien we steeds uit naar bericht van jouw kant. En zoveel heerlijke gerechten gemaakt naar aanleiding van jouw recepten. Ik kan geen kookwinkel meer binnenstappen zonder jouw tips en aanwijzingen in het achterhoofd. Mijn keuken ziet er steeds professioneler uit, door jou!

    Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!

    Michelle

  6. Tjampoer zegt:

    Beste neef Prakkie, wat een fees! Wij al lang wachten op honderd berichten en opeens, het is zo maar daar, ja? Wij vinden goed hoor, maar jij zal vas begrijp. Toek zeg: knappe jongen onse Prakkie! Ik weet nie, zij bedoel jou blog of zij bedoel jou. Haha! Jij mooie jonge. net als oom. 😉
    Das door familie ja?

    Names Toek, Okke en de baboe feliciteer jou Prakkie!

    Je oom Tjampoer

  7. Django zegt:

    Hé Prakkie wat geweldig! Zoveel berichten in zo’n korte tijd. En ook: allemaal zo leuk om door te nemen, steeds weer. Ik ben dus ook erg benieuwd wat er nog allemaal gaat komen. Maar ik wacht dat rustig af hoor.

    Gefeliciteerd en succes!

    Django

  8. Max en Alex van Buuren zegt:

    Beste Prakkie,

    Mag ik u feliciteren met uw honderdste bericht. Wat een feest. Maar ook: wat een prestatie. Alex en ik genieten steeds erg van uw berichtgeving en zijn voortdurend benieuwd naar uw kijk op de wereld om ons heen. En die kijk is steeds verrassend, met als mooi recent voorbeeld “de doorkijkboom“. De meisjes vonden dat verhaal zo leuk! Ze zijn nu hier op de Horsten steeds op zoek naar zo’n boom. Is dat niet heerlijk?

    En deze felicitaties natuurlijk ook namens schoonmama!

    Oranje groeten, ook namens Alex en de meisjes.

    Max

Geef een reactie

