Sneeuw

winternacht wintergedicht

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Sneeuw

  1. Finesse zegt:

    Och Prakkie, wat is dit een mooi gedichtje. Daar word ik even helemaal stil van. En die foto erbij. Ja, dat maakt sprakeloos. Zoo mooi. Ik heb hem uitgeprint boven mijn bureau hangen en kan mijn blik er bijna niet van af houden. Het is zo’n krachtig en spannend beeld dat je oproept. Ik zie het zo voor me en voel (!) het ook: kou, donker, sneeuw, nacht, dat spoor….
    Dank je!

    Liefs,
    Finesse

    • Prakkie zegt:

      Hoi Finesse,

      Dank voor je reactie. En ja, de manier waarop je reageert maakt dat ik zit te blozen bij je bericht hoor! Dank. Fijn dat je het mooi vindt. Het overkomt me ook maar hoor. Opeens is er in een “flits!” het idee, dan de woorden op papier en rolt de zaak verder uit.
      Fijn dat je het mooi vindt.

      Dag!

  2. Brosje zegt:

    Hoi Prakkie,

    Wat een prachtig gedicht en foto. Ik ben niet zo van gedichten en zo, maar dit is een mooie hoor. Kort en krachtig. Mooi beeld! Complimenten.

    Groetjes!
    Brosje

    • Prakkie zegt:

      Hoi Brosje,

      Dank voor de complimenten. Fijn dat je het mooi vindt. Ik ben er zelf overigens ook errug tevreden over hoor 😉
      Kga mijn blog niet volplempen met versjes, maar als er een mooie is…
      En deze vind ik erg mooi!

      Dank en dag!

  3. Druifje zegt:

    Mooi !
    Vooral de combinatie van het gedicht en de foto!

    Groetjes!

Geef een reactie

