Verquichingen

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 5. FEBO, een automatiek met verhalen, gedichten en gedachten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Verquichingen

  1. maldeau zegt:

    Hé Prak, Maldeau here!

    Jongen, wat hebben we gelachen. Wat een verhaal. We zeggen nu steeds “quichen”, waar het om kiezen gaat. En dan licht slissend hè, want zo zal jij het ook vast bedoelen. Een geweldige grap.

    With the compliments of Michelle and me!

    Ciao amigo!

  2. Brosje zegt:

    Hoi Pakkie,

    Wat een geweldig verhaal! Ik vind quiche ook errug smullen. Maar dat er zoveel keus zou zijn, daar had ik geen idee van. Ik heb een enkel favoriet recept, maak dus steeds dezelfde😉
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar een recept van jou…

    Dag!
    Brosje

    • Prakkie zegt:

      Hoi Brosje,

      Dank voor je reactie.
      Oei, krijg is zomaar een opdracht… Maar gelijk heb je, ik heb nog geen recept op mijn blog van quiche. En ik weet me toch een smullie versie. Mouthwatering! (Vindt Maldeau ook weer leuk!).

      Ik sla je tip op en kom er beslist op terug.

      Dag!

Geef een reactie

