Pollo mole poblano (2)

Prakkie is even uit het veld geslagen door een reactie van een lezer. Door de bijzondere inhoud van het bericht besteed ik daar even speciale aandacht aan. Je kan je suf koken, het zelf lekker vinden, maar als een reactie de inhoud heeft zoals Eric Zwarts mij berichtte, tja, dan val ik even stil…

Reactie 3

Hartelijk dank!

Wie net als Eric het gerecht wil maken, bijgaand het recept.
Heel even voelde ik me een Mexicaan🙂

logo prakkie kookblog

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 2. Serieuze prak: recepten en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Pollo mole poblano (2)

  1. Monique zegt:

    Daar mag je zeker stil van worden. Wat een compliment! Dit gerecht ga ik binnenkort zeker een keer maken. Ben nieuwsgierig geworden, want weet ook hoe het in Mexico kan smaken.

    • Prakkie zegt:

      Dag Monique,

      Tja, daar kleurde Prakkie wel even van hoor! Van oor tot oor.

      Wat leuk dat je het gerecht een keer gaat maken. En dan ook weer spannend: hoe autochtoon is mijn recept? Jij kan dat dus kritisch beoordelen. Maar laat maar weten hoor, want daar ben ik dan toch reuze benieuwd naar.

      Succes en dank voor je reactie!
      Groet!
      Prakkie

Geef een reactie

