Gegrilde paprika’s (uit een pot) 2

Gegrillde paprika's van AHEre wie ere toekomt!

Had ik eerder als eens bericht over de geweldige gegrilde paprika’s van DIRK (in een pot), moet ik daar toch even een correctie op aanbrengen. Nou… Meer een aanvulling. Ik heb twee andere versies ontdekt die ook prima zijn. Prima in termen van: niet zuur en smakelijk. Laat onverlet dat zelf roosteren echt de mooiste smaak geeft. Maar goed, druk druk druk en dan soms toch maar voor het gemakkie gaan, dan zijn dit ook twee aanraders:

Jumbo:
Gegrillde paprika's van de Jumbo

Albert Heijn:
Gegrillde paprika's van AH

Let op: van Jumbo betreft het hier nu een nieuwe verpakking.
De oude versie van Jumbo leek zoveel op die van AH – qua smaak en laag zuurgehalte – dat ik vermoedde dat ze uit de zelfde fabriek kwamen. Maar ja, dat is het grote geheim van de fabrikant, want niet zelden rolt er daar ook een A-merk van de lopende band. Maar nu is er het kleinere potje van Jumbo. Deze is in smaak hetzelfde als de vorige versie in grotere pot.

Kortom: er is meer keus in geroosterde paprika’s met mild (tot geen) zure smaak. Overigens verkoopt PLUS ook de Isla (‘DIRK’) versie.
En weet je een nog mooiere versie, laat het weten! Ik ben erg benieuwd!

Tja en heb je zin zelf paprika’s te roosteren… Dat blijft toch de mooiste versie.

logo prakkie kookblog

 

 

Over Prakkie

Prakkie is een niet onverdienstelijke hobby-kok (ahum), met een brede belangstelling ook voor onderwerpen buiten het koken. Mijn vriend is het fornuis en de avonturen die we samen meemaken, daarover bericht ik.
Dit bericht werd geplaatst in 1. Vers! De nieuwe berichten, 2. Serieuze prak: recepten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

